Jullov

Det känns knappt som jullovet har börjat men sanningen är att det inte är långt kvar tills skolan tar fart igen. De resterande 6 dagar som är kvar på jullovet ska spenderas på bästa möjliga sätt. Hur har jag dock inte planerat ännu förutom att jag ska komma igång med träningen igen. Det är ett av mina nyårslöften som jag faktiskt tror att jag kan förverkliga. Sammanfattningsvis har lovet hittills vart super. Förutom att fira jul och nyår har jag hunnit med att åka till örebro med emelie och en del av släkten. Där åt vi gott, shoppade och badade samt bastade. Jag har även utgjort den årliga tradtionen med mina favorittjejer - att byta julklappar på thai. Det har vi gjort i fem år i rad nu och jag hoppas att det fortsätter i samma stil. Nedan kommer bilder som representerar mitt jullov. Nu ska jag hoppa in i duschen. Min bror fyller år och det ska firas med kalas för hela slanten.  


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0